Garantie

Wij willen uiteraard dat je zo lang mogelijk van je aangekochte spullen kan genieten en daarom verkopen wij merken met uitstekende kwaliteit.
Wij geven garantie op al onze artikelen. Aan elk product zijn verschillende eisen gesteld en dit bepaaldt de te verwachte levensduur.
Tijdens de productie van je product kan er helaas ook wel eens iets fout gaan. Gaat hierdoor jouw gekochte artikel binnen 1 jaar na aankoop kapot neem dan contact met ons op. Mocht het een productie fout zijn zoeken we samen naar een geschikte oplossing.

Retourbeleid

Binnen 14 dagen

Nadat je van ons de bestelling hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken. Zijn de artikelen toch niet helemaal wat je er van verwachtte, dan kan je binnen deze tijd de artikelen ongebruikt naar ons terug sturen.

Retour formulier

Je retour wordt alleen geaccepteerd met een volledig ingevuld retour formulier. Deze vind je in de doos bij je bestelling, mocht je deze per ongeluk weggegooid hebben dan kan je een nieuwe aanvragen via info@thehorsestore.nl of download hier het Retourformulier

Kom je de artikelen terug brengen in de winkel, neem dan je kassabon mee.

Waar moeten de artikelen aan voldoen

Als je de artikelen die niet aan de verwachting voldoen terug wil sturen dan moeten deze aan de volgende eisen voldoen om in aanmerking te komen:

  • De artikelen moeten schoon en ongebruikt zijn.
  • De officiële kaartjes moeten nog bevestigd zijn aan de artikelen.
  • De artikelen mogen niet beschadigd zijn.
  • De artikelen moeten in de originele verpakking worden terug gestuurd.

Speciaal bestelde of op maat gemaakte artikelen

Heb je artikelen op maat laten maken of zijn deze speciaal voor jou besteld dan kunnen wij deze helaas niet altijd zomaar terug nemen. Neem contact op met ons via telefoon nummer 0174-226650 of email info@thehorsestore.nl om te bespreken hoe we samen tot een oplossing kunnen komen.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Hebben wij een fout gemaakt in je bestelling of is een artikel beschadigd bij je bezorgt? Dan vergoeden wij uiteraard je verzendkosten en zullen GRATIS het juiste artikel naar je opsturen nadat wij de retour hebben ontvangen. Aarzel niet om ons te bellen dan lossen we het probleem op.

Verzendkosten bij retouneren

Wil je de bestelling deels of geheel retour sturen dan zul je hiervoor verzendkosten moeten betalen, deze worden niet door ons vergoed. Wij adviseren te verzenden met PostNL, deze heeft afgifte punten bij bijvoorbeeld Bruna. Als je het pakket online aanmeldt via de website van www.postnl.nl heb je een voordeliger tarief. BEWAAR ALTIJD JE VERZENDBEWIJS!

Woon je in de buurt of was je toch al van plan om langs de winkel te komen dan kan je de artikelen ook retour geven bij THE HORSE STORE in Wateringen.

Retour adres:

THE HORSE STORE

Kerklaan 16a

2291 CH Wateringen

Bevestiging van ontvangst en verwerkingstijd

Zodra we je pakket hebben ontvangen zullen wij de producten beoordelen en ontvang je binnen 3 dagen een bevestiging met hierin meer informatie. Het bedrag word daarna z.s.m. naar je overgeboekt.

Terugbetaling

Stuur je de volledige bestelling terug dan ontvang je van ons het gehele bedrag inclusief eventuele verzendkosten terug (LET OP! Niet de verzendkosten van het retour sturen).

Stuur je een deel van je bestelling terug dan ontvang je alleen het bedrag terug van die artikelen en heb je geen recht op vergoeding van de eventuele verzendkosten.